Rendelés előtt

Fontos tudnivalók:

Minimum rendelési összeg: 4500 Ft

Az árváltoztatás jogát minden esetben, minden terméknél fenntartjuk.

A készletnyilvántartás és raktárazás miatt egyes ritka esetekben tapasztalható lehet némi késés a megrendelések postázása kapcsán.

Figyelem: A limitált, és különösen a számozott termékekből egy megrendelőnek csak egy példányt áll módunkban átadni. Köszönjük a megértést!

Az elégtelen adatokkal leadott megrendeléseket figyelmeztetés nélkül töröljük - ilyen esetekben kérjük a rendelést újra leadni, helyes és hiánytalan adatokkal.

Annak, aki ugyanazt a rendelést többször egymás után leadja (utánvétellel), és semmilyen magyarázattal nem szolgál erre a viselkedésre, a rendeléseit figyelmeztetés nélkül töröljük.

Kérjük a megrendelés véglegesítésekor alaposan átnézni a rendelést - a véletlenül megrendelt, összetévesztett stb. tételeket nem fogjuk tudni cserélni vagy visszaváltani. A megértést köszönjük!

Egy megrendeléshez egyetlen egy (értékhatár szerinti) ajándék kérhető! A postaköltség nem számít bele az értékhatárba.
FONTOS: ajándékot csak abban az esetben áll módunkban adni, amennyiben a megrendeléssel együtt lett leadva rá az igény, utólagos emailezés és üzenetek útján ajándék NEM kérhető.Egy megrendelő egy hónapban egyszer kérhet ajándékot, függetlenül attól, hány rendelést ad le. Az árkötöttségi törvény hatálya alá eső kötetek mellé ajándékot sem áll módunkban adni.

Ha valaki egynél több ajándékot tesz be a rendelésébe, akkor - hogy ne lassítsuk még tovább a postázást - mi választjuk ki, hogy melyiket küldjük el.

Postázással és sérüléssel kapcsolatos információ: Kérjük, ha a csomagoláson sérülést tapasztalsz, akkor még a kézbesítés pillanatában bontsd fel és ellenőrizd a kapott termékeket - amennyiben a termékeken is sérülést tapasztalsz, még ott, a futárnál reklamáld meg, ellenkező esetben reklamációt mi sem fogunk tudni elfogadni és nem fogjuk a sérült termékeket cserélni!

Amennyiben nyomdahibás vagy elcserélt terméket kapsz akár postai, akár személyes átvétel útján, úgy azt csak akkor tudjuk számodra kicserélni, ha a hibás vagy téves terméket visszajuttatod hozzánk (behozod a szerkesztőségbe nyitvatartás idején vagy visszaküldöd) - miután visszaérkezett hozzánk, akkor adjuk neked a helyes, jó példányt.

Amennyiben 100%-os biztonsággal tökéletes, patika állapotú köteteket szeretnél, úgy kérjük, személyes átvételt kérj és gyere el hozzánk az átvevőpontra, csak így tudjuk garantálni, hogy kiválaszthasd magadnak az abszolút hibátlan, minden sérüléstől mentes példányokat.

A webshopban történő rendelés leadása kiszállítás kérése esetén kötelezi a vásárlót arra, hogy a szállítási költséget akkor is térítse meg a Fumax felé, amennyiben a megrendelésétől eláll, de ezt azután jelzi nekünk, hogy már feladtuk a csomagot, vagy egyáltalán nem jelzi felénk. A szállítási költség ilyen esetekben is kötelező jelleggel fizetendő, és behajtásra is kerül.

Azt kérjük, személyes átvételt csak akkor jelölj meg, ha biztos vagy benne, hogy hét napon belül át tudod venni a rendelt köteteket! Ha személyes átvételes rendelésedet 14 napon belül nem veszed át átvevőpontunkon, megrendelésedet érvénytelenítjük. Rendezvényeken webshopos rendelések átvétele nem lehetséges, kivéve, ha előre mást jelzünk!

Amennyiben fontos közölnivalód van a rendeléseddel kapcsolatban, akkor ide írj: fumaxszamla[kukac]gmail[pont]com
A webshop telefonszáma: 06/20-375-5582 Figyelem: rejtett számról érkező hívásokat nem áll módunkban felvenni.

Előrendelés esetén a könyv érkezése előtt, amikor már pontos dátumot tudunk, külön e-mailben tájékoztatunk az időpontról valamint a további teendőkről.

Amennyiben rendelésedben előrendelés és készleten levő termék is található, alapértelmezésként EGYBEN, az utolsó kötet megjelenése után fogjuk postázni illetve a rendelést elérhetővé tenni neked.

Felhívjuk a figyelmet, hogy megrendelések szétbontására ("Amíg az előrendelt termékek megérkeznek, addig is átveszem a többit") immár NEM lesz lehetőség. Ilyen esetekben töröltesd a rendelésed és külön rendelést adj le az előrendelhető és a már kapható kötetekkel!

Amennyiben külföldre rendelnél, előzetesen érdeklődj emailes elérhetőségünkön a lehetőségekről és az árakról!

Szállítási költségek és feltételek

A szállítást csomagküldő partnereink egyike, a Packeta, a GLS vagy az MPL végzi. A teljesíthető megrendeléseket a lehető leghamarabb összeállítjuk és átadjuk nekik, innentől a csomagküldő partnerünk veszi fel a kapcsolatot a megrendelővel és értesíti a kiszállítás várható időpontjáról, tőlük lehet kérni új címre vagy új időpontra történő szállítást.

Szállítási opciók:

1. Házhozszállítás MPL futárral, online bankkártyás fizetéssel

2. Házhozszállítás GLS-futárral, online bankkártyás fizetéssel

3. PostaPont vagy csomagautomata, csak online bankkártyás fizetéssel

4. GLS csomagpont, csak online bankkártyás fizetéssel

5. Packeta házhozszállítás (Magyarország, Románia és Szlovákia területén is!)

6. Packeta pontok (Magyarország, Románia és Szlovákia területén is!)

7. Személyes átvétel budapesti irodánkban, az Örs vezér terétől pár buszmegállónyira: ingyenes

A szállítási árakat a rendszer a megrendelés leadásakor kalkulálja.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

FONTOS: Semmilyen ráhatásunk nincs arra, hogy az utánvétes kiszállítást végző futárnál lesz-e és működik-e a bankkártyaleolvasó terminál, kérjük, ezzel számolj.

Amennyiben a személyes átvétellel rendelt vagy kiszállított, pl. csomagpontra kivitt csomagot nem veszed át, és a mi emlékeztetőinkre sem reagálsz, úgy fenntartjuk a jogot, hogy a további fennálló vagy jövőbeli megrendeléseidet/előrendeléseidet töröljük és megbízhatatlanság okán a kiszolgálást a jövőben megtagadjuk, vagy hogy beállítsuk azt, hogy attól a ponttól kezdve csak előre fizetéssel rendelhess a webshopon.

Fenntartjuk a jogot, hogy kizárólag saját elbírálás alapján eldöntsük, kit szolgálunk ki a webshopban és kit nem, erről pedig részletes indoklást nem adunk.

Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag nyomdahibás termékeket áll módunkban kicserélni! A kiadványok tömegtermelésben gyártott termékek, ennek folyományaként természetes, hogy előfordulhatnak enyhe tökéletlenségek - ezek kapcsán nem tudunk reklamációt elfogadni. A szállítás folyamán szigorú, két főt is igénybe vevő minőségellenőrzési protokoll garantálja, hogy csak sérülésmentek példányokat postázzunk. Amennyiben ennek ellenére sérülést tapasztal és a doboz is sérült, úgy ez ügyben a szállítást végző cégnél szíveskedjen reklamációt benyújtani.

Személyes átvétel során kérjük, ellenőrizd a termékeket - utólagosan immár nem fogadunk el reklamációt és nem intézünk cserét.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.